joi, 25 iulie 2013

City Break Barcelona 22-25 iunie 2013 - Part 4: Port Aventura

În cea de-a 3-a zi am decis că avem timp și pentru o escapadă la Port Aventura, unul dintre cele mai mari parcuri de distracții din Europa. Am fost doar trei ”curajoase”, restul au preferat să se plimbe prin oraș.

Citisem într-un ghid că trenul spre Port Aventura îl putem lua de la Saint Estacio. O stație-gară, punct de legătură între metrou și trenuri. Am crezut că va fi simplu cu biletele, dar ne-am învartit puțin până să ne dăm seama. La automate nu exista opțiunea de bilet tren+bilet intrare în parc, așa că a trebuit să întrebam la informații, unde ezitasem prima dată din cauza cozii. Ni s-a spus că trenul pleca în 15-20 min (aprox ora 11) și ne-a indicat ghișeul de unde să luăm biletul - cel nu nr. 4. Următorul tren era la 13.00.
Biletele costă 45 euro și asigură transport dus-întors cu trenul și accesul în parc. Pentru a nu sta la coadă se poate achizitiona de la intrare o brățară care costă 26 euro.

În parc nu este voie cu mâncare/băutură de afară. Se găsesc acolo multe fast food-uri (care mie nu prea mi-au priit după ce am zdruncinat puțin mâncarea). Pentru genți există cușete la prețul de 1 euro. Se mai pot lăsa și în locuri special amenajate, la fiecare atracție, dar care nu sunt închise cu cheie.

Port Aventura

Shambhala (alb) și Dragon Khan (roșu)

Aici găsiți toate atracțiile parcului. Noi am mers în iunie, deci a fost destul de aglomerat. Greșeala a fost să ne și ”aruncăm” la prima coadă. Unde am stat aproximativ o oră, pentru 20 de secunde de plăcere :)).

Abia apoi am început să descoperim cu adevărat parcul. Este maaare și plin de vegetație, la intrare se găsesc hărți :). Este format din mai multe zone, decorate specific. Am reușit, într-o singură zi, să călătoresc prin Mexic, să urc pe munții din China, să mă dea peste cap (la propriu, de multe ori!) un dragon. M-am plimbat și cu barca prin Marele Canion și m-am zdruncinat puțin în Texas. Nota 10 pentru decor și pentru atmosferă.

În cele 9 ore petrecute acolo am reușit să ne dăm în 6 chestii. Într-una de două ori, că era prea tare senzația. Cam puțin, dar sunt convinsă că le-am ales pe cele mai periculoase.
Un mic sfat, dacă vă plac cele cu apă, să profitați de ele la începutul zilei. Noi le-am lăsat pentru după-masă și nu prea mai era soare să ne usuce.

Ce am încercat noi:

Furius Baco - Aici am stat mult la coadă. Pe mine nu prea m-a impresionat, durează foarte puțin și e cam dur. Corina a țipat încontinuu cele 20 secunde :).

Dragon Khan - o nebunie! Ne-am învartit încontinuu. Frumos.

Port Aventura

Shambhala - cea mai TARE!! Am trăit aici cele mai puternice senzații. Și totul a început în clipa în care am văzut că nu e nimic care să ne țină de umeri. Nu te dă cu capul în jos, ce-i drept, dar te ridică la ”înalțimile Everestului”. Pentru extra senzații trebuie să desprindeți mâinile. Eu am reușit abia la a doua tură să fac asta. Da, a doua tură pentru că nu e suficient o dată! (din păcate s-a mai adăugat și o tură de stat la coadă).

Port AventuraPort Aventura

Hurakan Kondor -  Nu e pentru cei slabi de inimă. Cădere liberă după ce ne-am urcat deasupra lumii ( abia am putut admira de sus superbul peisaj). Am ieșit de acolo TREMURÂND. Toate trei.

Port Aventura

Stampida - Mi s-a părut oribil. M-au super zdruncinat. E un trenuleț de fier, iar caruselul e făcut din lemn. Ai impersia că se va rupe/descompune în orice moment. Fetelor le-a plăcut, mie nu.

Grand Canyon - Drăguț, dar se lasă cu apă. După ce m-am ferit de toate cascadele, stropitorile și oamenii cu puști cu apă (care plăteau să ne ude pe noi!)..a intrat un val în barcă, fix peste mine :).

Peste tot se fac filmulețe și poze care se pot vedea la terminarea..cursei. Sunt foarte amuzante, reușesc să surprindă fix momentul ăla de panică. O poză este aprox 7 euro și un filmuleț 14, depinde și de atracție. Dar unele chiar merită!

Am plecat de acolo cu trenul de la ora 20.00. Voiam să mergem să vedem fântânile luminate din piața Espana..ceva ce nu trebuie să ratezi în Barcelona (după spusele multora). Cand am ajuns la stația de metrou, mă așteptam să vad multă lume, agutație..și..nimic. Întuneric, pustiu. Fântânile erau închise poate din cauza sărbărorii, poate pentru că era luni..n-am reușit să aflăm.

Oricum, aventura în Port Aventura rămâne una din cele mai frumoase experiențe și mă bucur enorm că m-am lăsat convinsă să merg, chiar dacă a însemnat o zi mai puțin de petrecut în Barcelona.

4 comments:

kind of Ira.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review