marți, 16 iunie 2015

Cum ne-am hotărât să mergem în Cipru..

..și câteva informații generale despre biletele de avion și cazare

Neștiind ce să facem în ”mini-vacanța” de 1 mai, așa cum le place tuturor să o numească, ne-am hotărât, cam pe ultima sută de metri, să mergem în Cipru. Nu știam mare lucru despre această insulă, însă pozele m-au convins că trebuie să o cunosc!

Biletele de avion

Am rezervat biletele de avion cu aproximativ două săptămâni inainte de plecare, la WizzAir și am plătit 100 euro de persoană. La prețuri bune se poate merge în Cipru și cu Blue Air, însă trebuie avut în vedere că niciuna din aceste companii nu are zboruri zilnice.

Cazarea am ales-o pe Booking.com - un apartament foarte aproape de plajă, care pe site avea nota 9.5! Chiar eram tare curioasă dacă e pe bune..

Cu bagajele pline-ochi de costume de baie și rochii diafane, am plecat pe 28 mai din București pe o vreme cam ploioasă și mohorâtă. Două ore mai târziu, am început să zăresc de departe țărmul insulei, cu ale sale plaje întinse (m-am bucurat că mi-am adus aminte la timp de recomandarea citită într-un articol pe Amfostacolo, de a sta în avion pe partea stângă, pentru a vedea insula înainte de aterizare).

Ne-am învârtit puțin pentru a găsi stația de autobuz ce duce către centrul orașului Larnaca - nu faceți ca noi și mergeți să întrebați la informații din prima, o veți repera imediat! Un bilet costă doar un 1.5 euro, iar șoferul a fost extrem de amabil și ne-a spus exact când să coborâm.

Prinvind-o de la fereastra autobuzului, insula Cipru mi-a trezit un deja-vu și mi-am dat seama imediat că este, de fapt, un melanj al unor locuri pe care le vizitasem în trecut: Grecia și Tunisia. Acestea mi-au fost confirmate în zilele pe care urma să le petrec acolo.

Am coborât la Finikoudes Beach.  Era exact locul pe care voiam să-l vedem după o călătoria cu avionul! O faleză frumoasă, înțesată cu terase și restaurante cochete, care exprimă fix: VACANȚĂ! Dorința de a ne opri să mâncăm ceva era mare, însă am preferat să ne vedem așezați la ”căsuța noastră” pentru a ne putea relaxa în voie după aceea.

Cazarea

Lakis Court e situat la trei minute distanță de plajă, dar nu e ușor de găsit pentru că nu e deloc semnalizat. Am apelat la planul B, sună un prieten. Adică gazda nostră, un băiat simpatic de vreo douăzezi și ceva de ani, care a venit imediat să ne ”culeagă” de pe străduța pe care eram rătăciți. Tot el ne-a povestit câte ceva despre Cipru și ne-a rugat să apelăm la el ori de câte ori avem vreo nelămurire.

Lakis Court este, de fapt, un complex de apartamente, nou renovat. La prețul de 120 euro/4 nopți am primit un apartament cu o cameră, un living spațios, și bucătărie open space în care am găsit toate dotările necesare, inclusiv mașină de splălat!

Atât aspectul, cât și serviciile, își merită din plin nota mare de pe site. Singurul minus pe care l-aș putea menționa ar fi faptul că vederea de la balcon nu e cea mai frumosă. Fiind către o străduță destul de îngustă, privirea este obstrucționată de cladirea din față. Dar living-ul este atât de frumos luminat prin draperiile roșii, încât mi-a plăcut ca în fiecare dimineață să-mi savurez cafeaua tolănită pe canapeaua moale, în timp ce ce mai adăugam câte o poză pe Instagram.

Despre cele patru zile petrecute în Cipru și mai multe poze cu frumoasele peisaje...săptămâna viitoare!

Vă recomand și:
1. Larnaca
2. Protaras, Aya Napa, Limassol

16 comments:

1. Si eu vreau sa merg in Cipru de ceva timp si post-ul tau mi-a trezit interesul din nou <3 E super locul unde te-ai cazat, arata mai bine decat multe hoteluri.
    Te pup :*

Răspunsuri
    1. Hihi, e o alegere foarte buna! O sa vezi in postarile viitoare ce frumoasa e mareaa!

Ștergere
  2. Off, nu puteai sa faci postarea asta mai devreme :D. Nu stiam ce sa facem wkd care vine dar am rezervat la noi in final.
    Iti trebuie pasaport pentru Cipru?

Răspunsuri
    1. :D E asa frumos acolo incat merita alocat mai mult timp pentru Cipru. Noua 3 zile +2jumatati nu prea ne-au ajuns :(
      Nu e nevoie de pasaport :D

Ștergere
  3. de doi ani imi propun sa merg in Cipru si inca n-am ajuns, vara asta sigur tot pas am sa spun, dar daca totul e bine voi ajunge in alta destinatie pe care imi doresc de multa vreme s-o bifez! :))

Răspunsuri
    1. Abia astept sa aflu despre ce e vorba! Dar sa nu scoti Ciprul de pe lista pentru viitor!

Ștergere
  4. Ce cazare faină și ieftină! O să țin minte pentru când o fi să ajungem și noi în Cipru! :D E pe listă, dar nu știu exact când, anul ăsta sigur nu.
    Abia aștept următorul articol!

Răspunsuri
    1. Sa nu scoti de pe lista ca merita!
      Pupici!

Ștergere
  5. :-D Uh, asa mini-concedii sa tot ai. Foarte bine arata locul unde ati fost cazati. Abea astept sa vad pozele !

Răspunsuri
    1. Da, asa e <3 Cred ca maine public partea a 2-a!

Ștergere
  6. Super postarea aceasta. Imi plac mult astfel de postari, ma refer de tip "travel". Eu tot doar de pe booking.com fac rezervarile. Pupici, Liuba x

Răspunsuri
    1. Acum e la moda airbnb, pentru apartamente. Dar in doi..tot pe booking e mai bine!
      Multumesc mult!! Pupici!

Ștergere
  7. Uh ce fain e dormitorul, imi plac paturile cu feronerie chiar daca eu am din lemn... iar draperiile din living il fac cochet. Oh creste lista de destinatii zi de zi. :)
    pupici

Răspunsuri
    1. :D Stiu si a mea cresteee! Mi-a plcut mult mobila de acolo, m-am simtit tare bine!

Ștergere

kind of Ira.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review