joi, 23 iulie 2015

Cipru: Larnaca

Iată că am ajuns la ultima filă a poveștii cipriote: Larnaca. Mulți aleg să se cazeze aici, fiind foarte aproape de aeroport, dar și situată la distanțe aproximativ egale față de celelalte destinații turistice ale insulei. Aici v-am povestit despre cazarea aleasă, iar aici despre locurile vizitate în Cipru.

Larnaca este un oraș măricel și în afară de zona plajei nu pare foarte turistic și nici nu are multe de oferit. Cladirile sunt mici, iar străduțele înguste; specific mediteranean. Noi prin oraș ne-am plimbat mai mult cu mașina, însă faleza am străbătut-o de câteva ori pe jos.

Iată câteva dintre atracțiile din Larnaca:

Plaja Finikoudes

La 3,4 minute de apartamentul în care am fost cazați, plaja Finikoudes ne-a încântat mai mult datorită străzii aglomerate, restaurantelor drăguțe, dar și prin agitația din fiecare seară, oferindu-ne aerul acela de vacanță.

Plaja în sine m-a cam dezamăgit. E posibil să fi fost din cauza că am ajuns acolo de 1 mai, la începutul sezonului și încă nu era pregătită să primească turiști. Nisipul era închis la culoare și avea mai mult aspect de pământ, așa că nu puteai sta cu drag la plajă (decât aproape de apă).

În apropierea plajei Finikoudes am găsit și câteva clădiri vechi, extrem de frumoase: Fortul medieval, o moschee și biserica Sf. Lazăr.

Tot aici se găsesc și o groază de magazine cu suveniruri, care mai de care mai frumoase și la prețuri bunicele.

Plaja Mackenzie

Este destul de departe de centrul orașului, însă toată lunea ne-a sfătuit să mergem la Mackenzie beach, mai ales de 1 mai! Am găsit acolo un fel de Mamaia noastră: cluburi, terase, dj care ”mixau” în aer liber,  muzică house și ținute funky. Cireașa de pe tort a fost, totuși, barul rock, fiind parcă rupt dintr-un colțișor de Vamă. Și acesta, cu tot tacâmul: muzică metal, oameni îmbrăcați în haine din piele, păr colorat, ținte și motoare.

Chiar m-am simțit de 1 mai  ca la noi la mare, cu multă lume și voie bună. Plaja e situată fix lângă aeroport, a fost o plăcere să urmăresc avioanele cum vin sau cum decolează spre locuri îndepărtate..

Restaurante

Locurile de luat masa sunt multe și pe toate gusturile: specific pescăresc, libanez sau britanic, dar și cunoscutele Starbucks sau McDonalds.
Noi am ales să mâncăm de două ori la The Brewery, un local tare drăguț unde ne-am simțit bine. Am platit în jur de 40-50 euro pentru două persoane (antreu, fel principal și băuturi), iar într-una din zile am profitat și de happy hour, având o ofertă bunicică.

În concluzie pot spune că Cipru este o insulă ce merită vizitată și explorată pentru că are multe de oferit! Este un loc în care puteți găsi o îmbinare frumoasă între cultura europeană și cea orientală, în care vă puteți bucura de plaje și de peisaje extraordinar de frumoase. Eu îmi doresc să revin în Cipru pentru că simt că mai am încă multe de descoperit.

Vă recomand și:

1. Cum ne-am hotărât să nergem în Cipru
2. Protaras, Aya Napa, Limassol

9 comments:

1. Am fost si eu in Larnaca si mi-a placut,am vizitat toate locurile prezentate de tine si chiar mi-a facut placere sa le revad :) Plaja m-a cam dezamagit si pe mine dar cea din Aya Napa este minunata :) Pupici

Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am trezit amintiri frumoase! Plaja tot asa era - cu aspect de pamant? :(
      Pupici!

Ștergere
  2. Ce frumos! Mi-a placut acele cladiri vechi. Super utila postrea si cand o sa planuim sa mergem in Cipru mai revin pe aici :) xxx

Răspunsuri
    1. da, tare frumoase sunt, din piatra asa galbena!
      Sa mergeti, am vazut ca si voua va plac mult locurile insorite cu mare si plaja si apa turcoaz!

Ștergere
  3. Frumos, foarte frumos.. și foarte utile informațiile! Am atâtea pe listă încât nu știu cu ce să încep, timp și bani să fie! :)) Dar cu siguranță vreau și-n Cipru cândva, mai ales că prețurile nu sunt chiar nesimțite.
    Nu mai știu dacă am citit al doilea articol, o să intru acum să verific.
    Pupici

Răspunsuri
    1. Ai ratat ce era mai frumos :))
      Multumesc mult!

Ștergere
  4. Ti-au scapat cateva linkuri la inceputul postarii, cred, si eu mai uit sa adaug si revin asupra articolului. :D
    Ma gandesc ca vremea atunci chiar a fost super buna, acum te topesti si in Ro.
    pup

Răspunsuri
    1. Of, neatentia asta! Multumesc mult!
      Da, cred ca ar fi putin cam prea cald acum :D

Ștergere

kind of Ira.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review